Kebun Warisan's Followers

Friday, April 4, 2008

Seminar Peluang Perniagaan & Kursus Pemprosesan Makanan Ternakan

Maklumat Pertanian - Ternakan, Tanaman, Perikanan & Agrotourism
Sekadar Info,Rujukan dan Ilmu.
Sumber/Dipetik:http://integratedfarm.blogspot.com/


Seminar Peluang Perniagaan
1. Seminar Peluang Pertanian kaedah kontrak farming (serai,keli dan Program Usahawan Ternakan )
Lokasi : Pusat Belia Antarabangsa,Bandar Tun Razak.Bayaran RM70.00 Tarikh:27hb. April 2008 (Ahad).Bank in 157166897506 maybank mohd hisham idris

Kursus Terkini
1. Kursus Pemprosesan Makanan Ternakan

3 hari 2 malam anjuran Bank PErtanian. Bayaran RM20 shj.
Hanya 44 tempat disediakan pada 11,12 dan 13hb. April 2008 (jumaat -ahad) di Pusat Latihan Bank PErtanian Bangi . Daftar segera.Sijil Bank Pertanian.Belajar cara buat silaj dari napier,jagung,brew dsbnya.

Keterangan Lanjut...silahubungi MOHD HISHAM IDRIS
Terlibat dalam perternakan integrasi kambing dan lembu.Menjadi penceramah keusahawanan untuk pelbagai agensi kerajaan dan swasta.
Hubungi 019-2272127 @email : putra_ada@yahoo.com @http://integratedfarm.blogspot.com

KOMEN:Pihak KebunWarisan sangat mengesyorkan kursus yang dianjurkan oleh Bank Pertanian. Disamping Kosnya yang murah..RM20 sahaja, pengendalian kursus adalah sangat memuaskan....tempat tinggal yang amat selesa, makanan yang berlebihan. Yang penting pihak Bank akan memberi penjelasan yang jitu,meng"offer" peluang pembiayaan yang luas dan membuka minda mengenai perniagaan melalui pertanian yang lain2. Saya pernah attend salah satu kursus yang dianjurkan di Pusat Latihan Bank Pertanian "Agro Bank".Rebut peluang ini.Kursus 5 Bintang.

No comments: